E ' MORNINGMORNINGMORNING


G O D M O R G O N.
Uppe med tuppen för hela slanten, fast jag är jättetrött och skulle seriöst kunna betala för att få stanna hemma och sova hela dagen . Ska snart tigga skjutsskjutsskjuts av far min till skolan, men först ska jag äta.

Hihi, det var någon som kommenterade och tyckte att jag skulle skriva normalt ..... . Inte för att jag förstår det onormala med att prata om sig själv i tredjeperson eller kalla sig emzi , typ .. men jag ska inte låta min snepehet gå ut över bloggen i fortsättningen....... Jag har kämpat för att få det här till ett normalt inlägg nu, H E J D Å .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt bättre + roligare och läsa när du är normal

2010-12-02 @ 15:09:43
Postat av: Kaisa

Hallå.... ber någon emma att vara normal ? för det första, vad är det för tråkmåns ? För det andra.... det går inte ! Be your self women !

2010-12-02 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0